DEAS modtager fra den 1. december 2015 kun elektroniske fakturaer. Det betyder, at du som leverandør til DEAS skal bruge elektronisk fakturering og dermed sende fakturaer og kreditnotaer til vores EAN/GLN-nummer i fakturaformatet OIOUBL.
Slut med papir og e-mail
Fakturaer, der sendes på papir eller pr. e-mail, vil ikke blive betalt. Disse fakturaer vil i stedet blive returneret og først betalt, når de er modtaget som e-fakturaer.
Betalingsservice og BS+
Fakturaer, der i forvejen er tilmeldt betalingsservice eller BS+ skal ikke ændres til e-fakturering.
Sådan indtastes og sendes elektroniske fakturaer
Skal du sende et mindre antal fakturaer til DEAS, kan du indtaste og sende dem via denne side. Det er en gratis løsning. Du skal blot tilmelde dig som leverandør til DEAS i formularen til højre.
Det kan også være, at du har et økonomisystem, som kan skabe og sende e-fakturaer i det rette format.
Vigtige informationer og krav
Når du sender fakturaer til os, skal de altid sendes til DEAS' GLN/EAN-nummer:
EAN/GLN nummer | Forretningsenhed | CVR-nr. |
5790002305504 | DEAS A/S | 20283416 |
Der er også en række andre vigtige ting, du skal huske:
Vi har valgt at benytte løsningen Nemhandel som platform for at modtage fakturaer på linje med offentlige institutioner i Danmark. Du kan læse mere om Nemhandel her: http://nemhandel.dk.
Har du spørgsmål?
Du kan altid kontakte os, hvis du har spørgsmål til elektronisk fakturering på efakturateam@deas.dk.